14 Haziran 2013 Cuma

Güllü Sabunlar



Son günlerde ülkemizde yaşanan umut verici ama aynı zamanda üzücü olaylar yüzünden yazılarıma bir süre ara vermiştim.
Gelişmeleri pür dikkat takip etmekte ve milletimiz için en hayırlı şekilde sonuçlanması dileklerinde bulunmaktayım.

Resimde de görüldüğü üzere, tek peçeteden çeşit çeşit motif çıkabiliyor.
Sabunların yanlarına ebruli ince şerit halinde kurdela yapıştırınca pek bir değişik oldular...


Koyu kahverengi olan  sepetimi, beyaz sprey boya ile bir kaç kat boyayıp sabunlarımı içine yerleştirdim.
Böylece eskisinden çok farklı bir görünüme kavuşmuş oldu.







10 yorum:

  1. çok güzeller ben de çok seviyorum sabuna peçete transferi yapmayı ellerinize sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Biz kadınlardan korkulur valla. sabunu bile süsleyip püsleyip kullanıyoruz.
    Teşekkür ederim Pembe masallar
    Benden de sevgiler

    YanıtlaSil
  3. peçete çok hoşmuş.sabunlara da pek yakışmış.ellerinie sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim .
      Yalnız bir arkadaşımın,"eee biz şimdi bunları kullanırsak peçeteler çıkmaz mı???"
      Sorusu bitirdi beni:)))

      Sil
  4. çok güzel olmuşlar ellerine sağlık.peçete feyzacımın dediği gibi harikaymş gerçekten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.
      Gül deseni kullanıldığı yeri farklılaştırıyor
      sevgiler

      Sil
  5. sabunların mis gibi kokusu buraya kadar geldi :)

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim.
    Aslında aramızda kalsın düz zeminli sabun bulacağım diye bakmadığım yer kalmadı.Sonunda bunları buldum ama banyom o çok sevdiğim! hamamlar gibi kokuyor:))

    YanıtlaSil
  7. merhabalar;
    blogunuzu yeni gördüm ve bayıldım herşey çok güzel ellerinize sağlık...
    düz zeminli sabunları nerden buldunuz paylaşırsanız sevinirim
    bu arada banada beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba
      bloguma hoşgeldiniz.
      Bu işe en uygun sabunlar bim marketlerinde bulunuyor.üzerinde markanın yazısı var ama girinti çıkıntısı çok belli olmayıp desene ayrı bir hareket katıyor.

      Sil